"مدودف": هدف سپرموشکی آمریکا روسیه است و به موقع به آن پاسخ می‌دهیم
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

 

"مدودف": هدف سپرموشکی آمریکا روسیه است و به موقع به آن پاسخ می‌دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور روسیه اظهار کرد ادعای آمریکا در مورد اینکه هدف از استقرار سپر موشکی ناتو مقابله با تهدیدهای ایران است را نمی‌پذیرد و در موعد مقرر به آن پاسخ خواهد داد.

خبرگزاری فارس: "مدودف": هدف سپرموشکی آمریکا روسیه است و به موقع به آن پاسخ می‌دهیم

به گزارش فارس به نقل از روزنامه «واشنگتن‌پست»، مسکو اظهار کرد ادعای آمریکا مبنی بر اینکه هدف از استقرار سپر موشکی «ناتو» مقابله با تهدیدهای ایران است را نمی‌پذیرد و هشدار داد این سپر موشکی «توازن هسته‌ای» فعلی روسیه با آمریکا را بر هم زده و مسکو را به مقابله به مثل ترغیب خواهد کرد.  

«واشنگتن‌پست» افزود رئیس جمهور روسیه،«دیمیتری مدودف» ابراز نگرانی کرد سامانه موشکی مورد نظر در نهایت از قدرت کافی برای تضعیف قدرت بازدارندگی روسیه شود.

به گزارش «واشنگتن‌پست»، ،«مدودف» در یک همایش امنیتی اظهار کرد: «هنوز کسی برای من توضیح نداده است چرا ما باید باور کنیم که سامانه دفاع موشکی مستقر شده در اروپا علیه ما نیست» و افزود: «سامانه مورد نظر توازن هسته‌ای را به هم خواهد زد.»

«مدودف» همچنین خاطرنشان کرد: «صادقانه می گویم، فارغ از اینکه روابط بین من و همکارانم تا چه اندازه گرم باشد و فارغ از اینکه روابط بین روسیه و اعضای ناتو تا چه حد پیشرفته باشد، ما مجبوریم این مسئله را در نظر بگیریم و به موقع به آن پاسخ دهیم.»

بر اساس گزارش «واشنگتن‌پست»، «دیمیتری روگوزین»، معاون نخست‌وزیر روسیه نیز در این همایش سپر موشکی ناتو را اقدامی کاملا علیه روسیه عنوان کرد.

«روگوزین» گفت: «دفاع موشکی راهبرد مناسبی برای تضمین امنیت نیست. کسانی که باهوش هستند می‌دانند مسابقه تسلیحات دفاعی به هیچ عنوان بهتر از مسابقه تسلیحات تهاجمی نیست. تقویت سپر مستلزم تقویت شمشیر نیز خواهد بود.»

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها